Služba je generována v pravidelných intervalech (30s). Slouží klientské aplikaci k ověření, že spojení je v pořádku. Pokud klientská aplikace neobdrží po 30 s žádnou zprávu, znamená to, že spojení je přerušeno. Spojení může být přerušeno z různých důvodů:
- distribuční server byl zastaven z důvodu uzavírání burzovního dne nebo z důvodu chyby při běhu programu
- porucha na lince
- chyba Komunikačního serveru
- chyba na síti člena (přístup k datovému rozhraní)
V případě, že došlo k chybě, kterou není schopna vyřešit klientská aplikace, může uživatel prostudovat LOG-soubor na Komunikačním serveru. Pokud tam nenajde příčinu chyby, je nutné volat hot-line BCPP +420221832000.
Služba nemá vstupní pole
Jméno | pro WS | Typ | Obor | Popis | |
---|---|---|---|---|---|
OKTIME | * | TIME | Time | Čas vyslání OK zprávy | |
OKSYSD | * | SYSD | Date | Systémové datum |